»Upam, da bomo v najkrajšem mogočem času prišli v drugo fazo razpisa.«
»Danes pri drugem tiru lovimo zadnji vagon zadnjega vlaka, ki že pelje.«
»Geološka struktura je takšna, da na prvem delu gradimo na Krasu, v drugem delu pa na flišu.«
»Vsi predori na trasi drugega tira so se gradili po novi avstrijski metodi (NATM). Gre za ciklično metodo, za katero je značilno, da se v kratkem razmiku izkoplje del predora v dolžini, ki je odvisna od geotehničnih razmer, in se neposredno po izkopu podgradi s podpornimi elementi, ki jih tvorijo predvsem brizgani beton, sidra in podporni lok.«
»Če pogledamo v druge države, so te smernice del javnega naročanja že dobro leto. Pri drugem tiru jih ni bilo. Te pa ne bi pomenile zaostanka pri drugem tiru.«
»Velik del te druge proge bo skozi tri najdaljše predore praktično že zgrajen.«
»Država se mora zdaj odločiti, kako bo drugi tir, ki je pomemben za državo, zgradila.«
»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Zame je ključno to, da je investicijski program osnova za to, da bi lahko končno začeli gradnjo drugega tira, ki je nujen projekt.«
»Čakamo na pravnomočnost. Če ne bo pritožb, nadaljujemo drugo fazo, v kateri pridobimo cene in začnemo gradnjo. Tega si najbolj želimo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju